Home Forums RELATIONER SPIRITUELLA RELATIONER SJÄLSFAMILJ Själsfamiljer… 💃

3 voices
4 replies
  • Author
    Posts
    • #13598
      Fredrik Hjälm
      Participant

        Hur vet man vem som är ens själsfamilj? ☀️

      • #13599
        Anne-Sofie Thorsson
        Participant

          Hej Fredrik.
          Jag har egentligen ingen aning om den saken själv. Men en tanke iaf… att vi är nog kanske egentligen själsfamilj med alla, men att vi upplever oss närmare de av mänskligheten som öppnat upp sig för själva konceptet själsfamilj överhuvudtaget. Jag har den idén att när man är mer öppen för den tanken, så har man också öppnat upp för mer ljus, mer medvetande… och det är igenkännandet av vårt större gemensamma väsen som är så attraherande för oss allihopa som är ens i närheten av att öppna oss för tanken på att vi är en del av någonting större än oss själva.
          Vad tror du själv?

          • #13604
            sakura
            Keymaster

              Intressant synpunkt Anne-Sofie.
              Jag själv skulle i första hand inte säga att jag tror på själsfamiljer men efter lite fundering så kan jag nog säga att ibland finns det helt enkelt vissa personer man dras mer till, oberoende av kön eller ålder. Och det innan man har inlett någon konversation eller på något sätt har skapat bekantskap med personerna i fråga.
              Samma gäller med djur, en katt kan vara sötare än den andra men man dras mer till den andra 😀

          • #13605
            Anne-Sofie Thorsson
            Participant

              Tänkte vidare på konceptet och tänkte på radiobruset i luften omkring oss, och hur vi kan vrida en ratt och få in ett visst frekvensband i hela det stora brusande fältet. Vi är ju energier vi med, så kanske vår själsfamilj även kan sägas vara de som liksom ligger på samma frekvensband som oss själva. Deras melodier hörs och förstås av oss, för att vi sjunger likadant.

            • #14205
              Fredrik Hjälm
              Participant

                🙏 Det känns så rätt att höra att vi alla är sammankopplade, det måste betyda någonting värdefullt som vi glömmer i våra vardagliga liv🙏 Tack för era perspektiv⭐

                Jag tror definitivt att vi alla är själsfamilj med varandra, men också att vi har närmare syfte temporärt med vissa själar. Till exempel, en partner som spelar ut en viss roll för läkning🙏

                Ibland så är det svårt att veta vem/vilka dessa är, eller vilka som är menade att “stanna” i ens liv…

                Ha en fin vecka☀️

            You must be logged in to reply to this topic.

            There are no users currently online
            Powered By MemberPress WooCommerce Plus Integration