Home Forums VECKANS FRÅGA VAD ÄR MITT PERSONLIGA “LOVE LANGUAGE”? ❤️ 🗣

last updated by Lina Kantola 2 years ago
5 voices
8 replies
  • Author
    Posts
    • #13398
      elinbreitholtz
      Keymaster
      • #13414
        elinbreitholtz
        Keymaster

          Kvalitetstid!😸

        • #13593
          sakura
          Keymaster

            Jag skulle säga att mitt kärleksspråk består av kvalitetstid och att ge gåvor 😍

            • #13597
              elinbreitholtz
              Keymaster

                Thats awesome Sara! Vad är det bästa med att ta emot en gåva? 🌸

              • #13603
                sakura
                Keymaster

                  Jag föredrar att ge gåvor hellre än att ta emot 😃 Jag gillar även att skämma bort personer jag tycker om, t.ex med hemma spa 😀

              • #13594
                Anne-Sofie Thorsson
                Participant

                  Hej på er.
                  Det var ju en trevlig fråga och trevlig läsning i anknytning till den.
                  Mitt kärleksspråk är beröring, närhet, både i form av fysisk beröring men också mental närhet genom språket.

                  Det väcker en del tankar att inse att det jag tolkat som ointresse, kanske bara varit ett helt annat språk. Tack!

                  • #13596
                    elinbreitholtz
                    Keymaster

                      Ja, det är minst sagt intressant att se hur lätt det är att missa varandras sätt att visa kärlek, när det för en själv inte alls “registreras” som något som borde vara en “kärleksförklaring” eller utsträckt hand för kontakt❤️ Hur är livet för dig idag, Ann-Sofie? I can feel you from here🧡

                      En partner (ett par år sedan) till mig brukade laga indisk mat till mig, men jag såg aldrig då att det var hans sätt att visa kärlek och söka kontakt, så han blev frustrerad när jag inte såg det som en direkt handling för att ta emot som kärlek från honom, eftersom när jag inte tog emot honom fullt i hans matlagning så kändes det som avvisande för honom!!😍 Thats the beauty of understanding each others love language…🐥

                      Stor kram <3

                  • #13901
                    Filip Österberg
                    Participant

                      Att lyfta personen/personer, berömma, säger att jag uppskattar den/dom.
                      Men framförallt att Dela med mig av mina tankar och känslor. 👐🏻

                    • #13903
                      Lina Kantola
                      Participant

                        Kvalitetstid och kärleksfulla ord! <3 🙂

                    Topic tags

                    You must be logged in to reply to this topic.

                    There are no users currently online
                    Powered By MemberPress WooCommerce Plus Integration